چه کنم دلم......
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من محمد رضا و آدرس eashghbavafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 20593
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

عشق من محمد رضا
محمدرضا عزیزم من این وبلاگ را برای تو عزیزتر از جانم ساخته ام ای تو بهترینم همیشه عاشقتم و از خدا میخوام سلامت باشی نفسم
26 شهريور 1390برچسب:, :: 23:18 ::  نويسنده : المیرا       

چه دل است این دل من

که ز یک لرزش اشک به رخ رهگذری

یا ز نالیدن مادر به فراق پسری

دل من می شکند،چه کنم؟

 

دلم از سنگ که نیست...

گریه در خلوت دل ننگ که نیست...

چه دل است این دل من

که ز تردی چو یک ساقه تاک

به شتابی که تگرگ

بشکند شاخه و از هم بدرد پیکر برگ

یا به آسانی یک شاخه ی گل می شکند

چه دل است این دل من؟

 

دلم از ناله مرغان چمن میشکند

ز خیال غم مردم دل من میشکند

دلم از داغ شهیدان وطن میشکند

چه کنم؟

دلم از سنگ که نیست

گریه در خلوت دل ننگ که نیست

دل من میشکند....


 



نظرات شما عزیزان:

تناتع
ساعت16:25---3 خرداد 1391
@}; -

★♥سارا یدونه♥★
ساعت19:30---26 شهريور 1390
سلام گلم خیلی وبلاگ نازی دارید خیلی قشنگه ایشالا همیشه همین جوری هم دیگرو دوست داشته باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: